piątek, 16 października 2015

Kilka słów o porcelanie




Dzisiejszy wpis ma na celu przybliżenie kilku różnych opcji serwowania kawy czy obiadu, gdzie nie potrawa będzie tematem a właśnie zastawa stołowa.
Jestem fanką naszej, polskiej porcelany ze względu na jej urodę, trwałość i jakość wykonania. Zwłaszcza porcelana Chodzież jest bliska mojemu sercu i choć nie przepadam za bibelotami w domu czy innymi porcelanowymi figurkami to jednak namiętnie kolekcjonuję porcelanę użytkową jak również szkło użytkowe. Chodzież jest u mnie na pierwszym miejscu i pochwalę się nieskromnie, że mam już całkiem ładną kolekcję "kawową".
Niektórym pewnie ta marka może kojarzyć się z tak zwanymi babcinymi lub jak kto woli angielskimi wzorami typu różyczki itp. ale nie jest to prawda bo mamy całkiem szeroką paletę wzorów i kolorów, w tym nowoczesne modele. A oto przykłady:

KOLEKCJA IWONA

www.swisspol-ltd.pl
KOLEKCJA KAMELIA
www.swisspol-ltd.pl









KOLEKCJA ASTRA

www.centrum-porcelany.pl

KOLEKCJA VENUS
www.arged.com.pl
I mój ulubiony:
SERWIS KAWOWY IWONA
imged.pl
Jest on dla mnie na tyle wyjątkowy, że dokupuję kolejne elementy w tym stylu i moje zbieractwo chyba nie będzie miało końca :) Sama się sobie dziwię bo stawaiam na prostotę a tutaj jest to serwis typowo dekoracyjny ale tak mnie urzekł, że nie potrafiłam przejśc obojętnie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz